30 jul 2010

BODES - BUSCAR RESTAURANTS


Aquesta és la primera tasca que hem de fer quan decidim casar-nos!!


A mi em va fer gràcia buscar restaurants, va ser una feina de recerca però una mica complicada perquè no en tenia ni idea de molts llocs però preguntant a la gent i buscant per internet vaig anar trobant però em van soprendre molts llocs per la seva resposta tant lenta.


Al final vam fer molta feina, vam visitar molts llocs i altres ens van informar per internet; molts restaurants encara no han potenciat el tema publicitat per internet perquè molts d'ells o no en tenen o simplement estant anunciats a molt pocs llocs (en plan nom, telèfon i adreça) altres et trobaves que simplement et deien que si volies informació havies d'anar allí perquè per internet no et podien enviar res.


La veritat és què et sorprens perquè avui en dia això d'internet és la eina més bona per fer-te publicitat i tenir la gent contenta i ben informada.


Així que em vaig trobar de tot; no parlaré en detall de cada restaurant però si algú està interessat que m'ho digui i l'informo sense cap problema.


El que si que deixaré és una llista dels què em vaig informar per si algu es troba amb aquesta situació i així li serà més fàcil.

2 comentarios:

  1. no m'enrecordo de la data exacta de la boda pero ja estem a l'agost, ale vamos a poner nervios al asunto, ja et queda poc, ho saps? ja ho tens tot arreglat nooooooo? bueno suposo que si, pero per si de cas, espabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila!radio patio

    ResponderEliminar
  2. jajajajaj ja tens raó!!!!!!!! queda poc però encara tinc moltes coses per fer!! però espero no posar-me gaire nerviosa!!

    gracietessssssssss per escriure!!!

    ResponderEliminar