8 jul 2010

Tradicions; Anells Nuvis


Aquesta web de guianupcial.com ens explica el significat dels anells:

Els anells de boda o aliances són el símbol per excel·lència del matrimoni. El seu origen és pagà, tot i que l’església va acabar adoptant-lo entre els seus rituals.

En l’antic Egipte existia el costum d’intercanviar aquest tipus d’aliances, els anells tenien un significat místic que significava que les ànimes de la parella quedaven lligades. Durant l’Imperi Romà es va mantenir el costum, els anells acostumaven a ser de ferro pel poble i d’or o plata per a les classes més privilegiades.

En el ritual catòlic s’acostuma a regalar, abans de la boda, un anell de compromís. Tradicionalment s’utilitzava l’or i els diamants per aquest tipus d’anells.

Les aliances es posen en el dit anular, ja que la tradició vincula aquest dit amb el cor. L’anell no s’ha de treure mai i simbolitza l’amor de la parella.

2 comentarios:

  1. Hola, una amiga em va donar el nom del vostre bloc perquè estava buscan anells per intewrnet i de sobte em trobat aquets que ens encanten. Ens podrieu dir si sabeu de quina tenda és. Moltes gràcies. Enorabona pel bloc, crec que és una guia ideal per la gent que es casa i va una mica perduda.

    ResponderEliminar
  2. Holessss!! em sap greu però no et puc ajudar!!
    em vaig posar al google per buscar una foto d'anells per posar al bloc i vaig trobar aquests que em van agradar molt però no sé de quina casa son ni res de res!!

    Si poses al google "anells foto" et surt la imatge però no et dona cap enllaç!!
    _________________

    Bé, t'ho he mirat i he trobat alguna cosa, entra amb aq enllaç:

    http://www.forodefotos.com/bodas/14086-anillos-de-oro-blanco.html
    aquí està la fotiki i el nom de la joieria!!
    "joyería Gutierrez sousa.com"

    Gràcies pel comentari i que et vagi molt bé la boda!!!

    un petonàssssssssssss

    ResponderEliminar