27 jul 2010

2ª Prova Vestit Nuvia!!!!!!!! 26.07.10


Ahir va ser un altre dia especial del tema bodorrio!!!!!!!!!

Vaig tindre la 2ª prova del vestit!!!!!!

Aquest cop tampoc vaig anar sola!!!!!!!!! em va acompanyar la meva mami, la teta i la meva amiga mònica!!!!!!!

Anava una mica nerviosa perquè no sabia si hauria perdut el pes que volia perdre de cara a la prova del vestit!!!!! i......
siiiiiiiiiii!!
prova superada!!!
el vestit m'anava gran i això significa que he fet la feina ben feta!!!

Segueixo pensant que encara he de perdre més ja què sé que ho puc fer i tinc l'excusa o la motivació perfecta per fer-ho!!!! jejejeje

Així que seguirem amb l'objectiu marcat!!!!!!!

Sobre el vestit que puc dir.............. m'agrada!!!!!!!!! no tinc gaire imaginació amb aquests temes de roba però crec que el resultat final quedarà bé o almenys totes les que estaven allí em van dir que els hi agradava!!!!!!

D'aquesta prova puc dir que aquest és el primer cop que em provo el meu vestit!!!! ja què el primer dia no el podem contar!!!

Pos eso!!! ara se suposa que encara em queda un altra prova o dos! no ho sé!!!!!!!

Resumint que va anar molt bé i per acabar de rematar la meva mare i ma germana també van acabar firant!!!!! xdddd

No hay comentarios:

Publicar un comentario