22 jul 2010

Nervis!!! 22.07.10



Començo a estar nerviosa!!!!!!!!
Fins ara ho portava super bé, molt relaxada i res de nervis ni sensacions estranyes
No estic nerviosa pel dia, ni pel fet de què em casi, de tot això estic feliç i segura de tot!!!

Simplement perquè no tinc temps de res!!!
vull fer motles coses, vull enllestir moltes coses i tot ho tinc a mitges!!
sempre vaig amb llistes i al final la llista segueix igual o afegint coses!!!!!!!
buaaaaaaaaa
buaaaaaa
tinc la sensació que no arribo a cap lloc!!!!!!!!
apart tothom em pregunta i molts acaben dient-me "encara estàs així???" "uffffff vinga" etc...
i encara em poso més nerviosa!!!!!!!!!!
i això no pot ser!!!!!!!!!!!!!
tinc la sensació de no tindre res lligat i això no m'agrada!
m'agrada tindre les coses controlades i quan no ho tinc em poso nerviosa!!!!!!!

2 comentarios:

  1. jajajajaja que bona, ei no pase re,tu tens el novio, el vestit i el restaurant,pos lo demes va sol, i sino lo principal esta, no pateixis tant que et sortiran arrugues.

    ResponderEliminar
  2. jajajaj ja tens raó!! quan em poso molt nerviosa sempre em dic això l'important ja ho tinc la resta no passa res!!!!!

    però m'agrada tindre-ho tot ben controlat!!!!!!! jejejeje

    gracietesssssss per escriure!!

    ResponderEliminar