26 jul 2010

Prova Menú Boda!! 24.07.10


Aquest dissabte per fi vam anar a fer la
prova!!!!!!!!!

Entre unes coses i les altres ens hem dormit amb el tema però tenim temps de sobres!!




Vam anar els 4!!! la germana de morcete, l'Antonia, i el meu germà Enrique!!!

Vaig tenir un gran dilema amb qui havíem d'anar ja què em feia gràcia portar a tots els meus germans però no podia ser tanta gent

Estic contenta perquè va anar molt bé!! tot el menjar estava boníssim i la veritat és què ens vam quedar dubtosos d'alguns plats ja què tots estàven boníssims!!!!!!

Així que ja podem dir que hem fet la prova i una cosa menys per preocupar-nos!!!!!!!!

M'ho vaig passar molt bé ja què no era el típic soparet sinó la prova del nostre dinar!!!!!! això si, vam sortir tips!! tips!!!!!!!!! deu ni do!!!!!!!!
jejejeje

1 comentario:

  1. deixa algo per aquell dia,haverem si hauras de fe arreglillos al vestit jajjajajaja,la sisa

    ResponderEliminar