6 jul 2010

El regal del meu padrí!!!!!!! 02.07.10


Ja fa temps em va dir el meu padrí que volia fer-me un regal especial; de fet el meu padrí té la culpa de què hagi decidit casar-me aquest any!!!! Jejejejeje

Qui diu culpa podria dir .... privilegi!!!!!! gràcies a l'excusa del seu regal ho vam decidir!!!!!

El passat 22 de setembre em vaig trobar al meu padrí i la Tere!!!!!! Es van quedar parlant amb la meva mare i li van preguntar si teníem intenció de casar-nos i la meva mare li va dir que no ho sabia, que es pensava que no!!!!! Jejejeje

I al dir això li van comentar que em volien fer un regal especial i que si no tenia intencions de casar-me, me'l farien igualment!!!!!!
Em vaig quedar sorpresa per la seva intenció de fer-me un regalet ja què no m'ho esperava i a l'arribar a casa li vaig comentar a morcete en plan "mira que m'ha dit el padrí" i fent conyes de què podria ser el regal, morcete em diu:

- I perquè no ens casem????????? Perquè hem d'esperar dos anys?????????' i si ho fem l'any vinent??????'

I.......... broma broma ......... aquell cap de setmana vam estar fent números per veure si la podríem fer !!!!!!!!!!!! I el resultat va ser positiu!!!!!!!!!!!!

Així que el 27 de setembre vam dir:
ENS CASEM!!!!!!!!!!!!
ESTÀ DECIDIT!!!!!!!!!
Jejejejeje



Des de llavors no havíem quedat quin seria el regal en concret però aquest divendres parlant amb la Tere ho vaig saber segur!!!!!!


Em volia fer un regal especial per a què ho recordés sempre i la veritat és què m'ha fet molta il•lusió!!!!!!!


Em regalaran el vestit de núvia!!!!!!!!!! Jejejeje

Vaig insistir bastant per a què no fos tot sinó una part ja què considero que és massa! Però no han volgut de cap manera així que em toca acceptar-ho amb molta alegria i molt de carinyo! xdddddddd

Gracietes Padrí!!!!!!! Gracietes Tere!!!!!

5 comentarios:

  1. oooooohhhhhhhhhhhh quin detall més repreciós!!!
    ja pots estar més q contenta!!!
    me n'alegro moooooooooooooooooooooltttt

    ResponderEliminar
  2. quin ragalasssssooooo!!! jejejeje
    bueno doncs ja tens un gasto menys i una il.lusió més!!!
    va que ja queda poquet!

    ResponderEliminar
  3. ohh,nenaaaaa quin regalas!!!ja pots comensa a fe el compte enrere que ja quede poquet,i al final quin dia es?perque no meu has dit,esque no ens veiem gens,haverem si quedem un dia que baixo silvia,...la sisa,jeje...

    ResponderEliminar
  4. Gràciessssssss Marta i Elisssssssss!!
    m'ha fet ilu veure els vostres missatges al bloquet!!

    La veritat és què estic molt contenta!! amb la mitat d'acord regal ja ho hagués estat!!!! jejeje

    sisaaaaaaaaaaaaaaaaaa hem de quedar ja!!!!!!!! jejejejej
    apunta, 18!!!!!!!!!!
    però es què tinc el temps tant just que em passen els dies volant!! estic repartint les invitacions i tinc la teva per donar-te!!!!!!

    un petonàssssssssss

    ResponderEliminar
  5. lo 18!!!nenaaaaa si ja i som!!!!aixo pase volant,pero volan,volan eh??ja pots comensa a ficat nerviosa jajajjajajaa,pues ja ens veem,el dia que te vaigo be,sitetsssss,la sisa

    ResponderEliminar