23 jul 2010

Bon cap de setmana bloquet!!! 23.07.10

Avui m'ha fet gràcia posar una foto dels meus morcetes!!!!!!!!!! jejejeje

Els dos grans amors!!!!!!!! jejejeje el meu gosset dandi i el meu morcete alex!!!!!!!!

Com ja sabeu el dandi ja no el tinc amb mi però ha estat durant 17 anys al meu costat donant-me molt de carinyo i molta alegria i per tant considero que ha estat un factor clau de la meva felicitat!!!!!!! Ha estat com una personeta, acompanyant-me als moments bons i als moments dolents!!!!!!!!!

I que dir del meu morcete!!!!!!!!!!!! ben aviat farem 5 anyets junts i encara molt més aviat donarem un gran pas junts!!!!!!!! casar-nos!!!!!! jejejeje això no es diu tant fàcil! jejeje

pos eso, que estic molt feliç de donar aquest gran pas a la meva vida!!!!
Ja fa temps que el vam donar ja què estem vivint junts i per mi, aquest pas encara és més important que el casar-se ja què pot sortir bé o no!!
Amb el nostre cas ha sortit de conya i això ha fet que volem donar un pas més!!!!!!
Ens fa molta il.lusió ja què és LA NOSTRA FESTA!!!!!! i tenim ganes de celebrar-ho amb la nostra família i amb els nostres amics!!

T'estimo morcete!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Ohhhhhhhhhhh,que bonic mua!!!!!!!!!!!!!jejeje
    La veritat es que jo penso exactament igual que tu,el pas important ja el vam donar,ara nomes rubriquem un fet,estar junts per sempre!!!!!!!!
    Timo moltttttttttt!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. aisssssssssss morcete per aquí!! quin privilegi!! jejejej
    m'alegro que pensis com mua!! jejejej
    timooooo petitet!!!!!! ja queda menys!!! :)

    ResponderEliminar