2 ago 2010

Felicitats Morcete!!! 02.08.10


36 anys!!!!!!!!!!!!!

Felicitats Morcete!!!!!!!!

Que passis molt bon dia encara que sigui treballant!!!!!


Ahir ja no em vaig poder estar i a la nit, li vaig donar el meu regalet!!!!!!!! jejeejje

Ja tinc ganes d'estar a caseta per poder-ho celebrar!!!!!!!!!

T'estimo moltíssim!!!
Crec que no fa falta dir gaires coses perquè sempre intento demostrar-te els meus sentiments així què el que pugui dir ja està més què dit!!jejeje

Però per mi, ja saps que ets la meva llum!!!!!!!!! m'encanta estar amb tu i em fas sentir la persona més feliç del món!!!!!!!

Ben aviat donarem un pas més per estar junts i això encara em fa sentir més feliç!!!

Encara que per mi, el més important no es aquest pas ni la festa ni res de tot això!! simplement el més important és poder gaudir de tu el dia a dia i sentir-te al meu costat en tot moment!! encara que estigui a la distància sempre et sento ben a prop!!!!!!!!!

Així que, avui és un dia més per celebrar el nostre dia a dia!!!


T'estimo petitet!!!!!!!!!!!! espero poder compartir amb tu molts més aniversaris i desitjo que siguis molt feliç amb tots els sentits de la vida i sobretot el que m'agradaria més, es poder compartir aquesta felicitat amb tu tota la vida!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario