31 ago 2010

Els regaletsssssssssssssssssss

Aquesta estona també va ser molt maca i molt emotiva!!!!!!!!!!!!!!!!!



aquesta era un espelma amb la figura d'uns nuvis!!!!!!!!! :)



Joan em va llegir la poesia que va fer ell amb una mica de l'ajuda de la resta!!!!!!!!!!!!!!! va ser molt maca!!!!!!!!!!!
I com no, amb lo plorona que m'he tornat, no van faltar una mica de llàgrimes!!!!!!!!!!!! em vaig intentar comportar però alguna va sortir!!!!!!!! jejejeje

La poesia que em va llegir me la van regalar ben enmarcada!!!!!!!!!!!

I el regal estrella va ser aquesta figura amb tots els amics!!!!!!!!!!!!!! el vaig trobar molt original!!! fins i tot les estovalles molt encertades ja què son les que tinc a casa! jejeje
quina gràcia!! tota classe de detalls a la taula i les figuressssssssssssss molt maques!! alguns no es coneixen i altres siiiiiiiii!! jejeejje
Bé, deixaré els noms aquí per si us fa gràcia saber-ho: (d'esquerra a dreta)
Mònica, Noel, Eva, Manel, Eli, Joan, Silvi i Hero

No hay comentarios:

Publicar un comentario