24 ago 2010

Email orginal dels amics


La setmana passada vaig rebre un correu amb aquest text!!

Em va fer molta gràcia ja què em va sorprende i em va fer riure molt ja que ho vaig trobar molt original!!!!!!!!!!! jejejeje

Pos eso!!!!!!!!!! sabia que el dia 28 tenia una cita amb els amics però el que no em pensava que el dia 27 ja em passen a buscar!! així que alguna en porten de cap i no en tinc ni idea!!!!!! segons en qui parles t'explica una cosa o una altra!!! no sé si volen fer un soparet d'amics o fer-ho en plan de family-amics!!! la conclusió que he tret de totes les converses amb ells és que l'únic que faran és un sopar dissabte amb els amics en plan de tranquis i molt light!! una cosa senzilla!!!!!!!!! xdd

Bé, l'únic que sé és què els hi vaig dir què d'aquest tema s'ocupaven ells i què el q facin per mi ja m'estarà bé!!
així que parlant clar, han fet el que han volgut!!!!!! xddddd


Hi ha gent que li agraden molt les sorpreses i a mi em passa el contrari, m'encanta saber on vaig i que faig!!! jejejejeje

Però he de reconeixer que estic "intrigada" i estic encantada de saber que aquest cap de setmana estaré ben acompanyada!!!!!!!

Ja t'explicaré bloquet!!!
un petonàsssssssssssssssssss

No hay comentarios:

Publicar un comentario