31 ago 2010

3ª Sorpresa; senderisme!!!!!!!!!!


Un cop esmorzarts, vam marxar amb dos cotxes i tampoc sabia on em portaven!!!!!!!!!!!!
Anàvem direcció Tarragona i vaig pensar:
calçat d'esport??? tarragona??? entrepans???
i vaig dir port aventura????????????'' i vaig pensar vaja pal!!!!!!!!!!!! jejejejeje
Sort què no era aquesta idea!!!!!!!!!!!! després van agafar direcció valls i la meva ment anava a mil pensant a quin lloc em podien portar!!!!!!!!!!!!
Finalment vaig veure Alcover!!!!!!!!!!!!!! i vaig pensar que allí havia una ruta de senderisme molt maca però no em veia aquesta sorpresa per part dels amics!!!!!!!! jejejeej (ells no son de caminar gaire!! sobretot els nois!!!!!!!! elis i moni siii )
I quan vaig descobrir que era això em vaig posar molt contenta ja què tenia molt de mono de caminar i no m'hagués imagina't mai aquesta sorpresa!!
Segons em van explicar, la ruta era caminar 20 minuts i arribaríem a les fonts de la glorieta!!!!!!!!! però al final no va ser així!! jejejeje vam caminar molt i la ruta va ser maquíssima!!!!!!!!
La ruta real era caminar sobre uns 40 minuts i arribaves al niu de l'àliga!!!! però com què no estava ben indicat i nosaltres no teníem bones referències del camí ens vam perdre i vam seguir muntanya amunt!!!!!!!! jejeje així que vam caminar molt més!! en total sobre unes 3 hores!!!!!!
Així que, sense voler-ho vam fer una sortideta guapa de senderisme!! jejejeje
Anàvem ben equipats per poder dinar al camp, l'únic que vam fer curts d'aigua!!!!!! així que ens va tocar beure dels riuet que vam trobar pel camí ja què estàvem deshidratats!!!!!!
Quan vam arribar al restaurant de l'ermita vam començar a notar el cansament!!!!!!! elissssss, moniiiiii i muaaaaaa estàvem una mica cansades però qui va notar realment la caminata va ser noelet, manelet i joan!!!!!!!!!! jejejeje ells això de caminar no ho fan molt sovint i vam riure molt perquè els hi feia mal tot el cos!! jejeejje
Conforme passaven les hores vam riure molt perquè tots es queixaven!! fins i tot els hi feia mal les ungles del peu de tant frenar!!!!!!!!!!! jajajaajjaja
Una sortida que recordaré durant molt de temps perquè el lloc em va agradar molt i la companyia encara més!!!!!!!!! va ser molt maca!!!!!!!!! el millor regal que em podien fer!!!!!!!!!! xddddd

No hay comentarios:

Publicar un comentario