9 nov 2010

Caminant i ben acompanyada pels nostres amics moteros!!









Com ja vaig comentar anteriorment un del moments més emotius van ser les motos!!!!!!!

No sabia res i em vaig emocionar quan vaig sentir el soroll de les motos quan sortia del portal de casa!!!!!! em va agradar moltíssim la sorpresa dels meus amics motards de flix!!!!!!! solament eren 4 motos però feien el soroll de moltes i em van fer sentir acompanyada!!!!!!!!

Fins el mateix dia no vaig decidir si aniria caminant o amb el cotxe però quan vaig veure el raig de sol que entrava per la finestra a les 11 del matí ho vaig tindre clar que aniria caminant!! (per mi va ser una gran senya que em va enviar el meu pare) el que no sabia era la sorpresa que em tenien preparada!!!!!!! jejejeje

Gràciessssssssssssss a t@ts els amics que vau vindre!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario