6 nov 2010

Regals Amics; Elissss

Aquest va ser el regal més emotiu de tots!! tots ho eren però el del ram el vaig voler deixar pel final perquè era el que tenia més significatiu de tots!!

Fa molts mesos vaig pensar que el ram de nuvia li portaria al meu pare al cementiri ja què se suposa que la toia és molt especial!! però després vaig estar pensant que millor que no perquè el meu pare ho comprendria, no feia falta demostracions especials!!!
Així que vaig decidir donar-li a una persona molt important i especial a la meva vida, a la elisssssssssssss!! una de les meves millor amigues!!!!!!

Així que uns dies abans vaig fer un escrit molt especial per ella i així li vaig donar amb el ram de nuvia!!!!!!!! volia expressar-li tot el qeu significava per mi aquell regal.

La veritat és què em vaig emocionar molt i ella també!!!!! no hi ha paraules per definir-ho!!!!!!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario