6 nov 2010

Flors per les mares!!






La primera sortida dels regals va ser el típic ram de flors que es dona als pares!!!



Va ser molt emotiu aquesta ja què la meva mare estava a flor de pell!!!!!!!!! quan vaig estar pensant amb la cançó que volia posar per aquest dia, la primera que em va vindre al cap va ser "COMO HAN PASADO LOS AÑOS" da la ROCIO DURCAL!!!!!!



La meva mare li té molt de carinyo aquesta cançó ja què li recorda al meu pare!! de fet sempre m'ha dit que va ser l'última cançó que li va dedicar en vida al meu pare!!




Així que vaig voler que fos molt especial per ella i així va ser!! quan vam sortir a fer l'entrega dels rams van posar directametn aquesta cançó i es va quedar parada de sentir-la!!!! quan hi va caure, va començar a plorar!!!!!!!!





Els pares de l'alex també és van emocionar!! va ser molt maco aquest moment!!!!!!!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario