18 oct 2010

18.10.10!! un meset de casada!!!

Avui fa un meset!! quan he vist el número al calendari m'ha vingut a la ment!!!

Com passa el temps!!!!!!!!!!!! em sona estrany dir que estic casada, dir el meu marit, el meu home, etc..!! jajajajaja son paraules que no les trobava llunyanes!!


Encara que penso que seguiré dient el mateix, el meu morcete!! és la costum i m'agrada!!!!!!!

Avui pensava de posar un article sobre la boda, dels moments viscuts però tots els trobo especials i em sortiria un article massa llarg!!

Em quedo amb tots els moments!! amb les sorpreses, amb la gent que va vindre, amb la festa!!

Les motos va ser una gran sorpresa!!! no m'ho esperava!! quan imaginava el dia de la boda pensava amb les motos que seria una passada que vinguessin acompanyar-me amb aquest dia tant especial però mai ho vaig arribar a comentar amb ells!!! per tant no m'ho esperava!!!

El meu germà se'm va encarregar de donar la veu a tots els del moto club flix per tal de què vinguessin, la llàstima va ser que va coincidir el gran premi de motociclisme i molts no estaven!! Però la impressió va ser la mateixa!! van vindre 4 motos i va quedar molt autèntic!!

Quan estava esperant a l'entrada per marxar em va vindre a saludar Rodri i ho vaig trobar molt normal i quan va ser el moment de marxar vaig veure les motos; em vaig emocionar molt!!! gràciessssssss a tots els que vau vindre!!


I sobre la boda que dir, molt bé!! m'ho vaig passar molt bé!!

Per mi, va sortir tot rodat!!!!!!!!! les fotos se'm va fer una mica pesat i no vaig poder fer-les a tots els llocs on havíem pensat però no hi havia temps real!!!!!!!!

I sobre el restaurant molt bé!! almenys per mi, el menjar molt bó i el servei perfecte!!!!!!!! no tinc cap queixa de res!!!!!!!!!!

I la festa un 10!!!!!!!!! la família i els amics es van animar molt i va estar molt bé!! moltes horesssss de festa!! una passada!!!!!! el nostre ball va ser molt divertit!! no vam fer el ball típic de boda i va ser una sorpresa que vam voler donar!! jajajajaja

Des de el primer dia que vam decidir de casar-nos, vam parlar de què a la nostra boda ens ho volíem passar bé i l'objectiu es va complir!! nosaltres ens ho vam passar molt bé organitzant-la i sobretot vam disfrutar d'aquell dia al 100%!!!!!!!!

I ara, a seguir disfrutant del meu morcete i d'aquesta nova etapa!!!!!!!!!

1 comentario:

  1. Una boda molt bonica i tot va anar perfecte. En quant a les motos, he de dir que tenia alguna coseta més al cap però no va poder ser. Però si dir-te que a una reunió del MC Flix, va sortir Abel amb la pregunta de que et podiem fer. Amb això vull dir-te que tots els membres del MC FLix havien penssat amb fer-te alguna cosa perquè com a motard t'ho mereixes i ells així ho pensen. La llàstima va ser que coincidia amb el GP i molts ja tenien les entrades per anar-hi. sino.........hagués estat sonada!!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar