18 jun 2010

Un regal ben especial!!!! 17.06.10


Ahir a l'arribar a casa la meva mare em vaig trobar que teníem visita!!!!!!!!! era la nostra veïna Pilar que em venia a portar un regalet per la boda!!!!!!!


La Pilar és una gran amiga de la meva mare; som veïnes des de què estem al poble i amb els anys, la meva mare i ella han anat consolidant una bona amistat!!!!!!

Diuen que les amistats es veuen als mals moments i la Sra. Pilar m'ha demostrat que és una bona amiga ja què quan la meva mare més necessitava una amiga allí va estar; durant els tres mesos que va estar al llit sense poder-se moure li va fer molta companyia i aquests moments difícils son els que et marquen i crec que des de llavors tenen una amistat molt maca.


També podria dir que és una gran amiga del Dandi!! jejeje si si!!!!!! sempre li ha tingut molt de carinyo ja què sempre li dona "xuxes"!!!!!! quan la veu es posa contentíssim ja què sap que alguan coseta li donarà!!!!!


Naturalment jo també li tinc molt de carinyo amb ella i al seu marit, el Senyor Batiste!!!!!! son un matrimoni molt maco i sempre els trobes igual, contents i amb un bon somriure per donar-te.


La veritat és què no m'esperava detall!!!!!!! ja fa temps em va explicar que amb ella també li agrada escriure molt i que tenia una bona col.lecció d'escrits i sobretot poemes!!!!! fins i tot em va dir que als seus nets quan es van casar els hi havia escrit un poema per ells!!!!! ho vaig trobar molt curiós ja què no ho sabia però el que no em podia imaginar que em faria una poema per l'alex i per mi!!!

Aquest és el poema!!!!!!!! és molt maco i està escrit en castellà ja què ella es defensa millor (a la seva època el català no els hi ensenyaven).


Moltes gràcies Pilar!!!!!!!!!
Sempre he pensat que els millor regals son els que estant fets amb el cor!!!!!!!!! aquests amb els quals la gent perd una estona del seu temps per dedicar-te'l a tu!!!!!!!

2 comentarios:

  1. ohhhhhhhh!!!que bonic nena,me emocionat moltisim,me porte records de un que me va fe una persona que m'estimo molt tambe,i es veritat estos detalls son els que sempre recordes,yo et regalare part de un regal meu: la vida es AMOR,disrutal la vida es una PROMESA,cumpleix-la la vida es TRISTEZA,recuperat d'ella la VIDA I L'AMOR es una opurtunitat,no la deixos escapa... un besito wapa,i que tot en vaigo molt be en esta vida,tu u vals,ja tinc ganes de veuret de novia WAPISIMA,un besitet,la SISA

    ResponderEliminar
  2. Gracietssssssssss sisa!! m'ha agradat molt!! és molt bonic!!!!!!!!
    ahir et volia contestar i no em funcionava això!!

    molts petonetssssssssss

    ResponderEliminar