30 jun 2010

Tradicions; el padrí de boda


Avui, navegant per internet he tornat a llegir les tradicions de boda!!!!!!! i avui ens toca parlar del padrí de boda!!!!!!


n'he trobat de tots colors!!!! però la què més m'ha agradat i més real de les nostres terres és aquesta:


"El padrí juga un paper molt important en el casament, ja que és l’encarregat de llegir la poesia a la núvia, així com entregar-li el ram.

La lectura del poema s’acostuma a fer a casa la núvia, abans de dirigir-se al lloc on es celebrarà la cerimònia i és un dels moments més emocionants per a tothom.

La tradició diu que la poesia l’escriu el nuvi i que el ram el paga el nuvi i li dóna al padrí per a que li entregui a la núvia, però aquesta tradició ha anat canviant i avui en dia molts són els padrins els que escriuen ells mateixos el vers i paguen el ram."


______________________________________


Suposo que cada boda és diferent i la gent ho fa com vol!!!!!!!!!!!! per exemple a la boda del meu germà Alex, la poesia la va escriure el meu germà Enrique i l'encarregat de llegir-la va ser l'Enric ja què va ser el padrí de boda!!!!!!! va quedar molt guapa la poesia i el meu nebodet ho fa fer genial!!!!!! va ser molt emotiu!!!!!!!!


el que havia sentit pel carrer és que el padrí paga el ram!! però suposo que això és com vols!!!!!! tradicions que no sabia!!!! bé, si sóc sincera son cosetes que mai m'havien interessat saber!!! jejejeeje






No hay comentarios:

Publicar un comentario