8 jun 2010

Prova superada!!!!!!! 08.06.10


Ja tenim fet el Curset de DIÀLEGS PRE-MATRIMONIALS!!

Aquest divendres i dissabte vam anar al curset aquest que t'obliga l'esgésia a fer-lo per tal de què et puguis casar!!!


Pel que havia sentit a la gent, m'imaginava que seria un pal de curs!!!! 2 hrs. divendres i 2 hr. dissabte!!!!! i em va sorprendre positivament!!!!!!


Ens van dir que havíem d'anar a Vinebre i finalment quan ens van trucar ens van dir que ho faríem a Mora la Nova. Tots érem de la comarca da la Ribera d'Ebre i la veritat és que no coneixia a ningú (solament a una parella de vista)


Així que divendres ja ens veus correns i de pressa a les 21.30 a Mora la Nova a la parròquia en qüestió!! sense sopar ni res ja què no ens donava temps!!!!!!!!!


Érem 7 parelles i de professors del curs ho feien 2 parelles casades!! una que portava 28 anys i l'altra em penso que 10 anys més o menys!!!!!! i apart també hi havia un mosen!!!!! així que força gent!!

Em pensava que el curs el tema principal seria l'església però no, el tema principal va ser la parella i tot el que l'envolta!!!!!!!!!!!

El que també vaig trobar tot un detall que tant divendres com dissabte ens van convidar a un aperitiu!! bé, més aviat podria dir que vam sopar ja què no faltava de res!!!!!! tot un detall ja què amb aquelles hores cap dels assistents havíem sopat i això ens va anar de conya!!!!!!

L'ambient també el vaig trobar molt maco, la gent molt simpàtica i participativa i sobretot molt oberts tots!!!!
En definitiva, que em va agradar molt!!!!!!! anava amb una idea i em va sorprendre positivament!!

Si l'hagués de recomanar, ho faria sense pensar-m'ho dos cops!!!!!!!

ahhhhhhhhhhh i sobretot el més important.......... PROVA SUPERADA!!!!!!!!!!
Ja tenim els dos certificats conforme hem fet el curset pre-matrimonial!!! jejejeej

No hay comentarios:

Publicar un comentario