28 may 2010

Un regalet especial!! 27.05.10

Ahir vaig rebre el nostre tercer regalet!!!!!!
jeejejej ja estem casi al juny i això ja comença a ser una realitat!!!!!!!!!!! al principi solament eren preparatius i ho veus molt llunyà però ara ja ho estic tocant!!!!!!!

Ahir la meva em va trucar i em va dir que tenia un regalet a casa!!!!!!!! em vaig sorprendre ja què no m'ho esperava pas!!! i aquest matí l'he vist!!!!!!!!!! una targeta molt maca amb la signatura de les seves amigues!!!!!!

Em va comentar que va anar al curset de puntaires i a mitja classe es van posar a celebrar uns aniversaris d'algunes companyes de classe!!!! i mentre estaven allí li van donar un regalet per mi i per morcete!!!!!!!
Era una targeta de felicitació pel nostre enllaç i aquesta anava acompanyada amb un sobre amb diners!!!! Com és normal amb la meva mare és va emocionar i els hi va fer la ploradeta!!!!!!!!!! jejejej de fet, solament de pensar amb aquell moment que va viure també em fa emocionar a mi!!!!!!!!!!!
Es maco que les teves companyes et facin un detall així!!!!!!!!

A mi naturalmetn m'ha fet molta il.lusió ja què no m'ho esperava!!!!!!!! tot un gran detall!!!!!!!!!!

Moltíssimes gràcies a totes!!!!!!!!!!! quan us vegi pel carrer ja us donaré les gràcies!!!!!!!!
molts petonetssssssssss!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario