24 may 2010

Les nostres invitacions!!!!!!!! 21.05.10

ohhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! ja les tenim!!!!!!!!! divendres vaig anar a buscar-les!!!

Em va acompanyar la mami a l'Escola Jeroni Moragas de Mora d'Ebre!!!!! la veritat és què treballen molt bé, estic molt contenta amb el tracte i la rapidesa que han tingut!!!!!! em van dir un mes i aquí les tinc!!! xdddd



han quedat maquíssimes!! m'encanten!!!
bé, que he de dir!!!!! jejejejeje

Aquesta és la imatge però amb el paper plegat!!!!!!!! el text també és original, o més aviat diferent al què havia vist normalment!!!!!!

Ara ens vindrà la feina!!!!!!!!! fer el llistat i començar a repartir-les!!!!!!!!! jeejejej sembla que no, però això ja ho tenim aquí!!!!!!!!!!


que bonica!!!!!!!! ohhhhhhhhhhhhhhhhh em fa gràcia veure esl nostres noms, és la nostra invitació!!!!!
Diumenge ja vaig donar les meves primeres invitacions!!!!!!!!! com que vaig veure a l'Hero i la Elisssssssssss ja vaig aprofitar!!!!!!! xdddddddddddd

5 comentarios:

  1. M'agraden molt Eva!!!
    ja s'apropa el diaaaaa

    ResponderEliminar
  2. gracietesssssssss Marta!! ja tens raó!!! això ja comença a tindre care i ulls! jejejeje

    petonetsssssssss i gràcies per escriure!!

    ResponderEliminar
  3. MARILÚ diu:

    Un blog, mol estimulant,fenmos recordan cuan u vam fe nusaltres,deu meu quins recortssss.
    Men alegro molt que ja u tinguis tot tan adelantat, que u disfrutis de aquesta manera,bueno et diria moltes coses,peeeero,
    QUE SIGUEU MOLT FELISOS, I MOLTS ANYSSSSS.



    UN PETONASSSSS
    MARILÚ

    ResponderEliminar
  4. aisssssssss gracietes marilu!!!!!!!!!! la veritat és ara això ja té color!!!!! al principi és fa estrany però ara que queda menys fa molta més il.lusió ja què ho sents molt proper!!! jejejeje

    molts petonetsssssss

    ResponderEliminar
  5. M'agraden molt a mi les invitacions. Ja s'apropa el dia, el 18 de setembre! jaja. S'em farà raro veuret allà dal de blanc. Espero que vagi molt bé teta:)

    ResponderEliminar