6 may 2010

Invitacions Boda!!!!


En teoria ho havia de fer amb la elissssssss ja què es va oferir ajudar-me però això de coincidir les dos ha estat complicat!! I sincerament era molta feina fer-ho nosaltres i al final hem estat pràtiques!! Jejeje

Vam estar buscant per internet invitacions que ens agradessin per tal de fer-les nosaltres però hi havia massa per triar i difícil per quedar i muntar-ho; al final vaig pensar d'anar a l'Escola Jeroni Moragas de Mora d'Ebre ja què em van dir que tenien impremta i també molts catàlegs d'invitacions de boda.

Així que el passat 9 d'abril, aprofitant les vacancetes de morcete, vam anar a Mora d'Ebre a mirar-ho; també va vindre la mami ja què li feia gràcia visitar el centre ja què en un principi hi havia d'anar amb ella.

Ens van atendre molt bé i tenen coses maquíssimes, detallets de boda, de comunió, de bateig i les targetes d'invitacions i del que vulguis.

Llàstima que per internet no es facin gaire publicitat perquè guanyarien molt.

Vam estar dos hores ben bones mirant mirant invitacions ja què en tenien de totes classes i de tots els preus.

Així que després de mirar i remirar ja les vam triar; son molt maques i el text també em va agradar molt ja què buscava alguna coseta més informal i ho vaig trobar a la primera.

En principi a finals del mes de maig ja les tindrem; ja tinc ganes de veure-les!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario