2 sept 2010

Dijous 02.09.10; Prova Pentinat!!!!!!!!!!


Ja ho tenim aquí!!!!!!!!!! jejejeje

Avui em toca anar a la pelu!!!!!!!!!!!! és la 1ª prova i espero que última pel pentinat del dia D!!!!!!!!!

és el tema que menys em preocupa ja què més o menys ja sé el que em faran i confio plenament amb elles!!!!!!!!!!!!!! els hi deixaré fer el que vulguin!!! és el què té quan vas sempre al mateix lloc, no fa falta preocupar-te ja què la confiança et dona aquella tranquil.litat que busques!!!!!!!

Així que provarem cosetes i el què més ens agradi, farem per aquell dia!!!!!!!!!!

Pistes?????????????????????
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

deixarem la informació per aquell dia!!!!!!!!!!!!!!!!!! xddddddddddd
Un petonàssssssssssss bloquet!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Jo sí que puc donar una pista: resultat de la prova, un 10!
    La teta

    ResponderEliminar
  2. jajajja gracietesssssssss teta!!!!!!!!!
    la veritat és què a mi també em va agradar molt!!!! les fotos dels preparatius son boníssimes però no les posaré! jejejeje

    ResponderEliminar