9 sept 2010

9 diesssssssssssss





Que puc dir d'aquests dies!!! poca cosa!! últims preparatius!! segueixo fent els detallets!!


cada dia uns quants i així és fa menys pesat!!!!!!!!!!!!! m'agada com està quedant!!!!!!!!!!!!
ahhhhhhhhhhhhhhhh aquests dies també estem trucant a la gent per acabar de confirmar la seva assistència!!!!!!!!!! i sobretot el qeu fa més de pal, configurant les taules de la gent! jejejeje (ara entenc a la gent quan em dia que això és la part més complicada)




Em sap greu perquè al final hi ha molta gent que no vindrà!!!!!!! :(


familiars de l'alex i de part meva no podran vindre i també hi han dos amics que no podran vindre!!!!!!!!! em sap greu perquè m'hagués encantat que estiguessin allí comparatint aquest dia amb nosaltres però no podrà ser!!!!!!

Però que hi farem!!! aquí no hi puc fer res!!!!!!!!! simplement dir que em sap greu!!!!!!!!!! ja els hi explicarem!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario