26 feb 2010

Possibles Invitacions boda!!

Aquí posaré els que he trobat per internet i m'han fet gràcia!!! ara falta decidir-nos a veure com ho fem!!!!!!!!!!!
Aquesta de la caricatura és original!!!!!!!!!!! em va fer gràcia quan la vaig veure!!!!!




Aquesta de les flors és com és veuria la potada i l'interior seria la foto del nom complert! però aquesta fer-la nosaltres costaria massa!!!!!!!!
aquesta és molt original!! llàstima que es vegi tant petit el format!!!!!!!!

aquesta també m'agrda! bé, eldibuix de la moto els corets em sobren!!!!!!!!
aquesta casi no es veu!!!!!!!!!!

aquesta la trobo molt elegant i senzilla de fer!!!!!!!

aquesta és divertida!!!!!!!!!!!!!!! i original!!!!!!!!!!

aquesta és molt xula!!!!!!!!! a la elisssssssss i a mi ens va agradar molt!!! si fes un disseny una cosa així també estaria molt guapo i seria nostre!!!!!! que dius elisssssssssss??????????? ja ho has provat de fer o nops???

No hay comentarios:

Publicar un comentario