25 feb 2010

Nuvis Personalitzats

Aquesta figura ens la va regalar els nostres amics el Jordi i la Raquel!! és una personalització molt guapa!!!!!!!! està feta al detall i em va encantar!!! fins i to ens vam plantejar de portar aquesta figura per la nostra boda però em sap greu ja què és un regal i no sé si és el més adient!!!!!!!!!!!!
He navegat per internet i també he vist algunes revistes de nuvis però encara no ens hem decidit!!!!!!!!!! encara tenim temps!!!!!!!!



A mi em faria gràcia que fossin uns nuvis amb moto!!!!!!!! ja què m'agrada molt i em sento més definidada amb aquests que no pas amb els clàssics!!
A veure que decidim!!!!!!!

1 comentario:

  1. jajajaja, doncs a mi aquests m'encanten i no es per res, ja que us ho vam regalar nosaltres, jejejeje, pero no estaria malament que els portessiu el vostre dia, vols dir que els hi passaria alguna cosa? no sé això ho heu de veure vosaltres o si us estimeu possar uns altres per que si les mosques, es que això mai se sap. Petonets !!

    ResponderEliminar